dinsdag 4 oktober 2016

Mijn eerste blog,,,,

Na lang over nagedacht te hebben ( lees 2 minuten). Heb ik besloten om te gaan bloggen. Is dat een woord? Volgens mij wel...
Natuurlijk zijn er al genoeg mensen die een blog schrijven en wat kan ik nu anders doen dan de rest? Eigenlijk niks..
Om mezelf goed te trainen in zinnen te schrijven en dan over iets leuks te gaan schrijven. Dat zijn toch 2 vliegen in 1 klap.

Maar wie is Areke nu eigenlijk?
Ik ben een vrouw van 34 jaar oud. Die al 11 jaar getrouwd is met de liefste man van Zoelen. Samen hebben we 2 kinderen. Sebastiaan is 9 jaar oud en Lauren is nu 6 jaar oud.
Wij houden alle 4 enorm van humor. Dus elke dag maken we wel leuke woordgrapjes. Zelfs Lauren is daar al goed in.
De heren spelen graag een spel op de Xbox en de dames kijken graag een film op de laptop. Hoe simpel kan je het hebben?
Ik werk als functioneel applicatiebeheerder in een echte mannenwereld. Word ik daar nerveus van? Nee niet echt. Maken van flauwe opmerkingen ben ik zelf heel erg goed in. Zelfs de oren van mijn mannelijke collega's klapperen nog weleens door een opmerking van mij. Heerlijk vind ik dat.

Omdat beide kinderen voetballen en ik een beetje vrije tijd over had, ben ik in het bestuur gegaan van de plaatselijke voetbalclub. Ook zit ik in de activiteitencommissie. Hier kan ik mijn creatieve kant laten zijn. Een flyer maken vind ik superleuk om te doen.

Ik had het net al over dat ik graag een film kijk. Alle romantische films heb ik ongeveer wel minstens 1 keer gezien. De een is goed en de ander vind ik minder. Elke film gaat ongeveer hetzelfde: In het begin mogen de 2 hoofdrolspelers elkaar niet, in het midden vinden ze elkaar toch wel leuk, dan gebeurd er iets dat ze elkaar weer niet mogen en uiteindelijk zijn ze bij elkaar. Was dat soms maar ook in het echte leven.
Maar niet alleen romantische films kijk ik. Ook heb ik een waslijst met series die ik wekelijk wil kijken. Dit zijn ene leuke comedy of een dramaserie. Bijna elke dag is er wel een serie die ik wil zien.

Voor het stukje film en serie zal ik juist gaan bloggen... Dat vind ik erg leuk en door het uitzoeken van de leuke weetjes, kan ik jullie ook op de hoogte brengen... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten